BuBYe SeptEmBer




~SALAM

        :: Hye sumer...hope korg sumer still ag dalam mood raya...walaupun kita masing2 dah ad yang pg keje....tapi yang tak bekerja dan still bljr...Final is counting down....hehehe...hari ni aku nk cter apa ye?? ::


        :: Ok la... cm bese la aku g keje kn... xde pape yang menarik pun...tp dlm hati aku, aku still rs sedih...sedih mengenangkan keje yang xcnfirm ag ni...aku redha nagn apa yang ditentukan Ilahi...tp apa yang aku blh berharap agar aku dapat perbaiki hidup aku ni....aku tak malu nk share ngan korang yang membaca blog aku ni....aku rasa luahan aku ni pun blh jd motivasi kt some other guys kt lua sana...bukan senang nk senang...tp klu kiter berusaha kdg2 Tuhan sudahpun mengaturkan hidup kiter...kiter xd jodoh dgn keje ni...kiter mgkn ad jdh dgn keje lain...cuma advice for all....keep trying coz korang takkan rugi apa2....aku sedih tapi aku yakin jika Tuhan itu Maha Mendengar...dia akan sentiasa mendengar Doa hambanya... ::


        :: Hari ni kte da pn smpai kt akhir bulan 9....hope aku dapat lakukan sesuatu utk kerjaya dan hidup aku...hope kite sm2 dpt motivasi dari bulan lps...tp igt...jgn dikenang benda yang sedih....jdkn ia pengalaman.... ::


* ni adalah Pic RAYA aku...







Jom baca novel

Di ANtaRa GArIsaN







masa ni tgh otw nk g beraya....muka ngantuk...penat wt keje....huhu...



ni plak tgh mencekik berjemaah....








Dari Tengah : berbaju biru (Abg Ngah), berbaju coklat (bapa aku), berbaju merah (Abg Haz)...
mkn jgn xmkn!!!!








masa ni ada OPEN HOUSE umh sedara aku kt 
Tmn Cempaka....kepada yang dok melaka th la
kt mn Tmn Cempaka... Mkn daging kambing woo...
sedap gak!! huhuhuhuh


:: Okla...smpi di disini bulan September... dan Selamat Datang 
bulan Oktober...semoga hidup aku akan lebih better psni ::














Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • My PhotoBUCKET

    Pautan Blog

    Followers

  • Shoutbox


    ShoutMix chat widget

    Status YM

    Visiting