SELAMAT DATANG OKTOBER



:: Selamat Datang bulan kelahiran aku....hehehe....sory la sebab dah lama sgt aku tak update blog aku nie....
Da berkerawang dah pun...hehehe....kita dah pun memasuki bulan Oktober....
Dalam Islam kita masih lagi di dalam bulan Syawal iaitu bulan meraikan Ramadhan Al-Mubarak
Sebelum aku mulakan semuanya di bulan baru aku ucapkan Eppy Besday to everyone yang lahir bulan ni... ::

Baiklah apa yang berlaku kat aku sepanjang awal bulan ni....

1.  Gaji masuk lambat....:-(  ni adalah disebabkan masalah admin aku yang suka cari alasan...
2.  Aku bergaduh dengan budak sales....Maybe pada sesape yang kenal Swatman a.k.a. http://www.besout4ever.blogspot.com da pn introduce sape orangnya.... Pantang nye aku ialah bila org buat tuduhan tak berasas kat aku.
3.  Aku dapat dating kembali dengan my gurl.
4.  Cbuk cari hardware komputer untuk adik aku...lama tak buat benda ni...hehehe....

:: Oklah...mybe itu je yang aku blh update buat masa ni....kita jumpa lagi sebab aku nak cari brg utk sambut besday aku....yeehaaa.... ::

Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • My PhotoBUCKET

    Pautan Blog

    Followers

  • Shoutbox


    ShoutMix chat widget

    Status YM

    Visiting