Kisah Raya
++Raya thn ni mungkin telah memberi lembaran yang baru buat aku....byk perkara yang telah mematangkn diri aku...adk aku pn nk khwn da...then raya th ni pn menyeronokkan sbb aku dapat tlg sedara mara aku memasak ramai2....satu tradisi kampung yang tak mungkin blh di ubah....


cuma thn ni tak dapat duit raye lak...kn bg duit raya adala...huhuhu....just kidding...apa pn hubungan aku dgn sedara johor dah mula berubah diorg dah mula berbaik2 dgn aku....aku tak tahu kenapa jd perubahan tu....n korg nk th ker apa masalah aku dgn sedara aku?? Sape yang rapat dgn aku mungkin th....


apa pn ni la pic yang sempat aku snap di mlm raya....++





masa ni nk wt RENDANG PALEMBANG....korang th ke rendang tu cmner?kuahnye wrna hitam....sedap gak...











ni plak tgh cbuk perah santan....penat tgn wooo...keje aku bkn memerah tp memarut kelapa....bayangkan 30 biji sekaligus....menggigil tgn wooo....










ni la suasana keseluruhan kami wt keje....best gle masa ni....
mengeratkan silaturrahim....sume nyer ada...ni la kenangan mlm raya
thn ni....


ni plak aku masa mlm raya....tp da abis tlg da...aku blk umah mandi n nk g blk umh sedara aku....muka penat x?pose ni woooo...












ok lah....nk th cmner raya aku?tgk post selanjutnya....Selamat Hari Raya
0 Responses

Post a Comment

  • My PhotoBUCKET

    Pautan Blog

    Followers

  • Shoutbox


    ShoutMix chat widget

    Status YM

    Visiting