MC
~SALAM


Aku nk tls apa hr ni....msk hari ni aku da 2 hr dmam...smua nye bl aku pegi umh customer...kn gigit nyamuk...then aku rs dizzy sgt...then mlm tu aku menggigil sgt...bdn aku pns...confirm dmam...


aku mkn ubt then esknye mak aku bw aku pegi jmper doktor...bngang btul bl aku pegi klinik kerajaan ni...aku pegi kul 8.30 pg....then nk dptkn treatment jer nk kn tggu hmpir 3jam..aku blk nk dkt kul 12 tgh hr....so guys...tak yah la pg klinik kerajaan k...mmg la free tp servis xmemuaskan...igtkan bl skt pg jmp doc da ok...ni x mken trk lak...then, nk th apa yg doc bg kt aku?


just ubt dmam jer...perghh bngang gler...da la kn tggu lm...cmtu jer dia check aku...mlm tu dmam aku mkin trk...aku pn pg la klinik swasta...then lps check suhu bdn aku 40 darjah celcius,,,tggi wooo...doc tu pn bg la injection...mlm tu aku tido bermandikan peluh...tp lega skit...tp lidah aku still rs payau dan tawar...rs nk muntah pn ada...tp aku thn la....mak aku g anta surat MC kt kedai then mak aku ada komen yang plg best utk supervisor aku yang mmg aku da menyampah...mak aku ckp dia sombong...


esk aku nk pg keje then aku nk tgk dia nk ckp apa...esk mst bertengkar dgn dia...tgk la apa yang aku buat....aku akan cterkan apa yang boleh membuatkan aku dan Azhar bengang dgn dia...

ADIOS n AMIGOS
Labels: edit post
1 Response
  1. Mr Swat Says:

    huhuu..... aku tdo masa mak ko antar surat tu... huhuh... tau2 bangun.... kak mas ckp mak ko dtg antar surat demam... huhuu


Post a Comment

  • My PhotoBUCKET

    Pautan Blog

    Followers

  • Shoutbox


    ShoutMix chat widget

    Status YM

    Visiting