Shopping
~SALAM



Morning semua....hari ni hujan...tapi aku dapat rasa hari ni cm ceria sgt...aku tak tahu nape...smlm aku pegi beli baju raya kt leisure mall Tmn Segar kt Cheras...aku jnis smple je...tgk bkenan trs amik...tak payah leceh...aku abis dalam RM75 je...tapi sblm tu aku pegi bbuka pose dgn member aku kt Kg Baru...saja jer nk berbuka ngan member...lepas dari aku pegi beli baju aku terus pegi down town kt Bdr Tasik Pemaisuri...aku pegi kul 10 tp rupa-rupanya diorg buka kul 11...aku ngan Ja'a melepaklah kt medan selera kt ctu....da la airnye tak sedap....pemandangan serabut lak tu....lepas diorg buka aku pn berjalan la survey brg kt sana....tak de yang berkenan pun just nk cuci mata jer....ok la nant aku update gmbar kt post ni...semoga hari korang ceria....daaa
0 Responses

Post a Comment

  • My PhotoBUCKET

    Pautan Blog

    Followers

  • Shoutbox


    ShoutMix chat widget

    Status YM

    Visiting